reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ladislav Ruttkay

Ladislav Ruttkay

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorému nie je ľahostajné, čo sa deje vo svete a má vlastný názor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Lowcost trip Velkou Britaniou a Irskom

Ladislav Ruttkay

Lowcost trip Velkou Britaniou a Irskom

Ked som nedavno surfoval po internete a hladal napady a informacie na moj dalsi vylet po Europe, tak som nasiel samozrejme vacsinu ponuk cestoviek v cenovom rozpati niekolko tisic. Taktiez som narazil na clanky tych beznejsich z nas, ktory bud na tu cestovku nemaju, alebo si chcu naplanovat vylet samy. Tychto clankov nebolo vela a preto som sa rozhodol aj ja prispiet svojimi skusenostami ako lacno cestovat Velkou Britaniou a Irskom a popisat Vam cestu ktoru som absolvoval aj s kamosmi.

  • 3. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 275x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu